بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

هدف اولیه بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، محافظت از محصول در برابر هوا، نور، گرما، سرما، رطوبت، گرد و غبار، کثیفی و غیره است. امروزه طراحی و چاپ بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار مهم است. تحقیقات انگیزشی نشان داده است که تصویر بسته بندی یک محصول آرایشی یا بهداشتی به طور ناخودآگاه یکی از مشخصه ها است و با نمادگرایی خود را در ذهن خریدار طبقه بندی می کند. گفته شده است که مصرف کننده بر اساس کیفیت لیبل و بسته بندی، خود محصول را به صورت آگاهانه در آن دسته طبقه بندی می کند.

نکات مهم در بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی:

بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی مانند هر شکل دیگری از بسته بندی باید مطابق با تعریف قبلی باشد و به این ترتیب باید محصول را هم از آلودگی هوا و هم در برابر آلودگی بیرونی محافظت کند. باید در نظر داشت که محصولات آرایشی و بهداشتی باید به عنوان “محصول فاسد نشدنی” تلقی شوند و نمی توان آن‌ها را به بازار مانند سایر محصولات مصرفی که دارای قفسه نامحدود هستند، معرفی کرد.

بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی، همیشه باید به گونه ای باشد که در هر محیطی عایق بوده و از آسیب رساندن به محصول کاملاً جلوگیری کنند، چون ممکن است هر محصول آرایشی و بهداشتی تا 2 سال یا بیشتر قابل استفاده باشد پس باید از لحاظی کیفی درجه بالایی را شامل خود کرده باشد.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×