چاپ کارت ویزیت

در عصر حاضر هر کسب و کار کوچک یا بزرگی چه اشخاص حقیقی و حقوقی و چه شرکت ها و کمپانی های گوناگون، از چاپ کارت ویزیت برای کمک به یادآوری مهم ترین اطلاعات کسب به مخاطب خود استفاده می کند.

چاپ کارت ویزیت برند شما فارغ از شخصی یا تجاری بودن آن، علاوه بر ساده و خلاصه کردن راه ارتباطی مخاطبان و مشتریان، اعتبار و ارزش بسیار مطلوبی برای برند شما در پی دارد.

کارت ویزیت چیست؟

همان طور که اشاره کردیم؛ کارت ویزیت نمایان گر اطلاعات کسب و کار شما مانند نام فرد ارائه دهنده، نام شرکت، سمت، لوگو، راه های تماس و آدرس وب سایت و… است. بسته به نوع و اهداف فعالیت های یک کسب و کار ممکن است بعضی موارد بطور شناور روی کارت ویزیت تغییر کند زیرا چاپ کارت ویزیت باید منحصر به فرد باشد.

در گذشته و قبل از همه گیر شدن ارتباطات الکترونیک، مرسوم بود اطلاعات تلفکس یا تلکس هم در کارت های ویزیت درج شود؛ اما امروزه این اطلاعات جای خود را به شبکه های اجتماعی همچون Twitter، FaceBook، Instagram و غیره داده اند.

در اواخر قرن بیست، پیشرفت فناوری های متنوع در صنعت چاپ (هم چاپ افست و هم چاپ دیجیتال)، تغییرات عظیمی را در استایل و طراحی کارت ویزیت و همچنین چاپ های رنگی و برجستگی ها در چاپ کارت ویزیت بوجود آورد. این تغییرات سبب شد تا کارت های ویزیت از حالت سرد و بی روح قبل خود که به وسیله پیت حکاکی می شدند و صرفاً نوشته ای ساده و سیاه سفید بودند خارج شوند و به نمادی متمایز برای نشان دادن حرفه ای بودن کسب و کار تبدیل شوند.

البته برای تأثیر گذاری هر چه تمام تر باید به طراحی جذاب و خیره کننده توأم با خلاقیت در کنار کیفیت و جنس کارت در چاپ کارت ویزیت دقت ویژه ای داشته باشید.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×