چاپ بنر فلکسی

بنر فلکسی متریالی است که مورد استفاده ی آن در، تابلو های سردر مغازه‌ ها، شرکت ‌ها، فروشگاه‌ ها، تابلو های عابر پیاده، برخی بیلبورد ها و در کل برای تابلو هایی مورد استفاده قرار می گیرد که لامپ مهتابی یا ال ای دی دارند. بنر فلکس یا بنر فلکسی در دو نوع  فلکس چینی و فلکس کره ای در بازار موجود می باشد. فلکس کره ای با بافت ۱۰۰۰*۵۰۰ و کیفیت عالی و فلکس چینی با بافت ۵۰۰ *۵۰۰ می ‌باشند.

چاپ بنر فلکسی:

در چاپ بنر فلکسی ماندگاری حرف اول را می زند. ماندگاری رنگ چاپ بنر فلکسی مقابل نور خورشید با توجه به انتخاب جوهر و کیفیت چاپ مناسب، بسیار بالا بوده و حدود ۲ سال می باشد. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که موقعیت قرار گرفتن بنر شما بسیار مهم بوده و اگر بنر شما در فضایی با درجه حرارت بالا که توسط تابش نور خورشید ایجاد می گردد قرار گیرد، دارای عمر کوتاهتری می باشد. نوع دستگاه چاپ نیز نقش بسیار مهمی در بالابردن کیفیت چاپ بنر فلکسی دارد.

مزایای چاپ بنر فلکسی:

از مزایای چاپ این بنر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت عبور نور بالا،
  • مقاومت در مقابل نور خورشید و رطوبت
  • دارای قابلیت کشسانی
  • قابل استفاده در تمامی شرایط جوی و آب و هوایی

بافت بنر فلکسی تعداد تاروپود ‌های بهم تنیده شده در سطح بنر فلکسی را تشکیل می‌دهند، در نتیجه هر چه تراکم آن بالاتر باشد مقاومت کششی آن افزایش پیدا کرده و دارای طول عمر بیشتری می باشد.

چاپ بنر فلکسی به دو صورت چاپ با کیفیت عالی و چاپ اکوسالونت انجام می شود. در روش چاپ با کیفیت عالیف با افزایش مقدار حجم زیادی از جوهر افشامی کیفیت چاپ بالایی را فراهم کرده و  مناسب برای طرح ‌هایی با کیفیت چاپ بالا و هزینه بسیار مناسب می باشد. در روش چاپ اکوسالونت، به علت استفاده از هد ‌های اپسون و جوهر با حجم قطرات خیلی کوچک، کیفیت چاپ بسیار بالایی را تجربه می کنیم. چاپ اکوسالونت برروی انواع متریال شامل چاپ بنر، چاپ بنر فلکسی، چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ سولیتو چاپ بک لایت با کیفیت تضمینی و ماندگاری بالای رنگ ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است که جنس متریال استفاده شده در چاپ نیز در ماندگاری رنگ تاثیر بسیار زیادی داشته و استفاده از متریال ‌های ضعیف و نازک به علت کمی مقاومت و پوسیدگی سریع آنها باعث از بین رفتن رنگ روی سطوح چاپ شده می گردد. از مزایای این نوع چاپ می ‌توان به مواردی همچون سازگاری بیشتر با محیط زیست، کیفیت بالا و رزولوشن بالای چاپ اشاره کرد.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×