چاپ ست اداری

ست اداری معمولا شامل سربرگ، پاکت، فولدر، کارت ویزیت و کاغذ یادداشت می باشد. تمامی این موارد از جمله نیازهای چاپی یک شرکت، سازمان یا کسب و کار هستند که بهترین حالت این است که به یک صورت طراحی و چاپ شوند.

چاپ ست اداری:

چاپ ست اداری همیشه با اندازه های متفاوت ارائه می گردد، زیرا هر شرکت یا کسب و کار با توجه به نیاز خود می بایست از اندازه های مختلف این اوراق استفاده نماید. چاپ ست اداری با کیفیت بسیار خوب و جذاب به اعتبار شرکت یا کسب و کارتان افزایش چشم گیری می دهد و یکی از روش های غیرمستقیم جهت تبلیغ و برندسازی شرکت یا کسب و کار شما خواهد بود. به یاد داشته باشید تمامی اوراقی که در بخش ست اداری نام برده شد همگی ضروری بوده و مورد استفاده قرار می گیرند.

کاغذ مورد استفاده در چاپ ست اداری:

اوراق مختلف ست اداری می تواند با کاغذ و گرماژ مختلف به چاپ برسد. اما به منظور ایجاد هماهنگی بین تمامی اوراق به طور معمول از یک نوع کاغذ با گراماژهای مختلف استفاده خواهد شد. به طور کلی برای چاپ سربرگ ‌ها، پاکت ‌ها و کاغذهای یادداشت معمولا از کاغذ تحریر ۸۰ تا ۱۰۰ گرم استفاده می کنند. البته نوع ۸۰ گرم به دلیل سبک تر بودن و قابلیت چاپ بهتر در انواع پرینترها رایج تر است، اما شرکت‌ ها یا کسب و کارهایی هستند که علاقه دارند تا به‌ منظور ایجاد تنوع و متفاوت بودن از انواع دیگر کاغذ مثل کاغذ کتان استفاده کنند.
درهر صورت محدودیتی برای انتخاب نوع کاغذ وجود نداشته و امری کاملا سلیقه‌ای می باشد ولی اگر در کسب وکارتان از مشاور کسب و کار بهره می برید، این شخص می تواند شما را در این راستا راهنمایی و هدایت کند. برای چاپ فولدر هم  معمولا از کاغذ گلاسه با گراماژ بالا استفاده می شود تا استحکام خود را حفظ نماید. برای چاپ کارت ویزیت هم می توان از انواع مختلف کاغذ استفاده کرده و مطابق با نوع کسب وکار، کاغذ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×