چاپ جعبه طلقی

جعبه طلقی

چاپ جعبه طلقی یکی از انواع چاپ جعبه ها با ویژگی شفافیت است که به دیده شدن کالا و محصول درون بسته کمک می کند. این نوع جعبه بسیار محبوب خریداران می باشد. معمولاً چاپ جعبه طلقی در بسته بندی محصولات فانتزی مانند عروسک ها، لوازم آرایشی و… یا محصولات تزئینی مانند انواع شمع ها،کله قندها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع جعبه طلقی:

  • جعبه تمام طلقی بدون چاپ:

    در تولید این نوع، جعبه ها تمام طلق می باشند و هیچ چیز اضافه ای از قبیل کاغذ و مقوا در آن به کار برده نشده است. مشتریانی که این نوع جعبه تمام طلق سفارش می دهند تمایل دارند تمام محصولشان از داخل جعبه دیده شود و جعبه حکم نگهدارنده را دارد. محتوای داخل جعبه گرد و خاک نمی گیرد و کیفیت محصول خوب باقی می ماند. جعبه های تمام طلق که از طراحی و رنگ در تولید آن ها استفاده نشده است کمترین تأثیر را در فروش می گذارند.

  • جعبه های طلقی چاپ دار:

    مستقیماً روی این نوع جعبه طلقی ها چاپ خورده است. اگر چه امروزه تکنولوژی جدید چاپ روی طلق در حال پیشرفت است؛ اما نمی توان بر چاپ مقوا و کاغذ برتری پیدا کند؛ و شرکت های برندینگ با استفاده از نقش بسته بندی در فروش و تبلیغات کالا باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

  • جعبه های پنجره ای با پک لمینتی:

    این نوع جعبه ها نسبت به دو مدل قبل مزیت قابل توجهی دارند که استفاده از طرح های گرافیکی و رنگ می باشد. این نوع جعبه ها در افزایش فروش محصول و برندینگ کسب و کار بسیار موثر هستند. قسمتی از محصول داخل جعبه قابل دیدن است و قسمت بیشتر آن طراحی و رنگ است که می تواند در ذهن مشتری تصویر خوبی بجا بگذارد. این نوع جعبه طلقی ها از نوع لمینیتی می باشد که از کیفیت بالای چاپ افست بهره می برد.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×