طراحی بروشور و کاتالوگ

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. با طراحی بروشور و کاتالوگ به مخاطبان خود نشان می دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید و منجر به بهبود این ارتباط شوید. نمی‌توانیم انکار کنیم که بروشور ها و کاتالوگ‌ ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم جهت اقدام مشتریان بالقوه می باشد.

طراحی بروشور:

بروشور نشریه یا برگه ای است که می تواند برای ارائه اطلاعات در مورد یک شرکت یا یک فرد مورد استفاده قرار گیرد. بروشور ها اغلب برای اطلاع رسانی یا متقاعد کردن مردم در مورد چیزی استفاده می شوند. چاپ بروشور ها معمولاً در اندازه A5 می باشد و از طریق پست یا حضوری تحویل داده می شوند یا در نمایشگاه ها توزیع می گردند. طراحی بروشور باید به گونه ای باشد که برای مخاطب شما جذاب باشد. این جذابیت از طریق انتخاب رنگ و فونت ها ایجاد می شود.

طراحی کاتالوگ:

کاتالوگ نوعی کتابچه است که می توانید از آن برای نمایش محصولات خود استفاده کنید. تفاوت آن با بروشور در این است که کاتالوگ شامل توضیحات و مشخصات هر محصول نیز می شود. رایج ترین استفاده از کاتالوگ ها در فروشگاه های کوچک و شرکت ها می باشد؛ و به خریدارانی که در قفسه ها یا مشتریانی که به دنبال محصول یا خدمات خاصی از شرکت شما هستند و جستجو می کنند، تحویل داده می شوند.

کاتالوگ ها اغلب برای فروشگاه های آنلاین در قالب فایل قابل دانلود استفاده می شوند و به مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول قبل از خرید آن می دهند. آنها اغلب به صورت کتاب منتشر می شوند و اقلامی را با جزئیات بیشتر به مشتریان می فروشند. امروزه طراحی کاتالوگ ها بیشتر به صورت مینیمال و ساده اجرا شده تا توجه بیشتری از مخاطب را نسبت به برند یا کسب و کار شما جلب نماید.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×