چاپ جعبه هارد باکس

جعبه هارد باکس یا همان جعبه سخت، همان طور که از نام آن پیداست جعبه ای با کیفیت ساخت و مقاومت بالا محسوب می شود. برند های لوکس در صنایع و بیزنس های مختلف با چاپ جعبه هارد باکس مخصوص و منحصر به فرد، ارزش و نگاهی فوق العاده برای محصولات و تولیدات خود قائل می شوند.

جعبه هارد باکس چیست؟

در دنیای بسته بندی، زمانی که از یک جعبه با ظاهری بسیار شکیل و با استحکام بالا صحبت می شود، جعبه هارد باکس بهترین پیشنهاد است. در چاپ جعبه هارد باکس از چند تکه مقوا با ضخامت های گوناگون در کنار هم استفاده شده که ساختاری مقاوم را ایجاد می کنند. هارد باکس های ساخته شده می توانند با استفاده از دستگاه چاپ افست بر روی خود طرح های گرافیکی متنوعی قبول کنند. پس از اتمام عملیات چاپ هم مواردی چون سلفون یا UV (یو وی) و حتی رنگ های طلایی و نقره ای را می توان روی جعبه هارد باکس نقش کرد.

روی جعبه های سخت یا همان هارد باکس می تواند انواع برش ها را نیز عریف کرد. برش یا دایکات جعبه می تواند بصورت خطی و یا منحنی باشد. با دستگاه های مختلف حتی می توان یک پنجره با بافت ریز هم روی جعبه هارد باکس ایجاد کرد تا داخل جعبه و محصول هم دیده شود.

کاربرد جعبه هارد باکس چیست؟

جعبه های هارد باکس در انواع و اقسام صنایع مانند جواهرات، اکسسوری های مختلف، تکنولوژی و محصولات دیجیتال، پوشاک، غذا و… کاربرد فراوان دارند. بطور مثال بسیاری از جعبه های شکلات از نوع هارد باکس است زیرا هم مقاومت و سفتی خیلی خوبی دارد در جهت حفاظت از محصول، و هم چاپ با کیفیتی می توان روی آن ها داشت که ظاهری فاخر و ارزشمند را به مشتری القا می کند.

چاپ جعبه هارد باکس در تجارت های دیگری همچون جعبه فروش موبایل، ساعت، کراوات، کیف و کفش کاربرد های مناسب و جا افتاده ای دارد.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×