چاپ ساک خرید پارچه ای

ساک-دستی-پارچه-ای

انواع و اقسام ساک های خرید پر از تنوع، خلاقیت و رنگ وجود دارند اما همواره ساک دستی پارچه ای بطور ویژه ای مورد توجه قرار می گیرد. چاپ ساک خرید پارچه ای به دلیل ویژگی های فراوانی همچون قابلیت بازیافت، تحمل وزن بالاتر، مقرون به صرفه بودن و … مورد مصرف بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها قرار می گیرد. متریال و جنسی که در چاپ ساک خرید پارچه ای به کار برده می شود، پارچه سوزنی یا اسپان باند می باشد. ساک خرید پارچه ای دارای محبوبیت قابل توجه ای میان مراجعه کنندگان و خریداران یک محصول است و می توان از این فرصت برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی نهایت استفاده را نمود. ساک دستی پارچه ای به خاطر قابلیت تجزیه پذیری، برخلاف انواع ساک های خرید دیگر دوستدار محیط زیست است؛ از این رو استفاده از آن ارزش و مقبولیت خاص و بهتری به نام برند شما می دهد.

انواع ساک خرید پارچه ای:

  • ساک دستی دوختی: در این مدل همان گونه که از نامش مشخص است، تولید ساک دستی پارچه ای به صورت دوخت با چرخ صنعتی انجام می شود. به دلیل داشتن دوام بالاتر نسبت به دیگر مدل ها، مدت زمان بیشتری در دست مشتری مورد استفاده قرار می گیرد و نام برند شما تا سال ها تبلیغ می شود.
  • ساک دستی التراسونیک یا پرسی: این روش به وسیله ماشین آلات مخصوص و کاملاً اتوماتیک، بدون دخالت دست انجام و ساک خرید پارچه ای تولید می شود. با اینکه نسبت به مدل قبل از دوام کمتری برخوردار است اما قیمت مناسب تر و تنوع رنگ بیشتری دارد.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×