چاپ بروشور و کاتالوگ

کاتالوگ و بروشور

یکی از جذاب ترین روش های کسب و کار های گوناگون برای ارائه توضیحات مربوط به محصولات یا خدمات خود به مخاطبان و مشتریان، چاپ بروشور و کاتالوگ است. افزون بر معرفی محصولات و خدمات، چاپ بروشور یا چاپ کاتالوگ یکی از مهم ترین راه ها برای تبلیغات و افزایش محبوبیت برند شما می باشد. البته چاپ کاتالوگ و بروشور با همدیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه به آن می پردازیم:

چاپ کاتالوگ:

کاتالوگ کتابچه یا مجله ای است که در آن اطلاعات، جزئیات و تصاویر محصولات یا خدمات است. کاتالوگ مناسب کسب و کارهایی است که از راه دور با مشتری در ارتباط هستند. امروزه کاتاوگ های دیجیتال هم بسیار مورد استفاده و توجه قرار گرفته اند. کاتالوگ چاپی را با انواع صحافی از منگنه و مفتول تا چسب و دوخت و حتی سیمی و فنری قابل ارائه است. چاپ کاتالوگ مانند راهنمایی جامع به معرفی محصولات و خدمات می پردازد و بدلیل استفاده در مکان های مختلف جنبه تبلیغاتی هم دارد. معمولاً کاتالوگ ها تا مدت زمان طولانی تری نسبت به بروشور ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

چاپ بروشور:

بروشور برگه ای است جهت مطلع کردن مخاطب بطور خلاصه و مفید که اغلب به صورت تا شده یا صحافی شده ارائه می شود. بروشور همچنین ممکن است تعدادی برگه مجزا باشد که در پاکت یا بسته ای قرار گرفته باشد. از بروشور به عنوان کاغذی آموزنده هم نام برده می شود که جنبه تبلیغاتی بسیار خوبی برای شرکت ها، سازمان ها محسوب می شود. در واقع چاپ بروشور با انتقال بیشتر پیام در زمانی کمتر به مخاطبان هدف، سبب افزایش فروش محصولات و یا ترغیب مخاطبان برای استفاده از خدمات می شود.

انواع بروشور:

بروشور هم بصورت دیجیتال قابل ارائه است، اما نسخه های چاپی بروشور شامل شش نوع زیر است.

  • Letter
  • Gate Triefold
  • Double Gate
  • Accordionz
  • Parallel French

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×