چاپ جعبه پنجره ای

منظور از چاپ جعبه ی پنجره دار یا پنجره ای این است که طراح جعبه تمام آن را با پوشش مقوایی طراحی نمی کند؛ قسمتی از جعبه را باز می گذارد تا درون آن مشخص باشد. در واقع تولید کننده  تمایل دارد که محصول برای جذب بیشتر مشتری، از داخل جعبه نمایش داده شود. البته جعبه پنجره ای از محبوبیت خاصی میان مراجعه کنندگان و خریداران برخوردار است. این قسمت پنجره مانند می تواند پوشش سلفونی یا طلقی داشته باشد، و یا اصلا پوششی نداشته باشد.

اهمیت و کاربرد چاپ جعبه پنجره دار یا پنجره ای:

می دانیم که طرح و نوع بسته بندی تأثیر شگرفی در مقبولیت محصول و به طبع افزایش فروش آن دارد. استفاده از جعبه پنجره ای به دلیل ویژگی پنجره دار بودن و نمایان بودن محصول باعث اعتماد بیشتر و آسان کردن تصمیم خرید می شود. همچنین جاذبه بصری که این جعبه ها دارند میتواند در بهبود تصویر برند بسیار مؤثر واقع شوند. از کاربرد های گسترده چاپ جعبه پنجره ای به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • بسته بندی محصولات فانتزی نظیر عروسک ها
  • بسته بندی خوراکی ها مانند شکلات ها، کیک و شیرینی ها
  • به عنوان بسته بندی هدایای نفیس و خاص
  • برای بسته بندی محصولات و کالاهای مناسبتی، تبلیغاتی

جعبه های پنجره دار برای بسته بندی ها در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ قابل سفارشی سازی هستند و محدودیتی در خلاقیت و نوآوری هم در طراحی و هم در چاپ ندارند. شما با تنظیم میزان قابل رؤیت بودن محصول داخل جعبه، مراجعه کننده را هر چه بیشتر تحت تأثیر و اغوا قرار دهید تا کیفیت و زیبایی کالای خود را به نحو احسنت برای خریداران به نمایش بگذارید.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×