چاپ ساک خرید کاغذی

ساک دستی کاغذی یکی از پر طرفداران ترین انواع شاپینگ بگ یا همان ساک خرید به شمار می آید که به واسطه ویژگی های فراوانی که دارد توانسته است جایگاه مناسبی نزد مصرف کنندگان و تولید کنندگان صنایع گوناگون پیدا کند. چاپ ساک خرید کاغذی باید بر اساس نیاز های مشتریان صورت گیرد تا نقش مثبت خود را برای رونق کسب و کار ایفا کند. چاپ ساک خرید کاغذی در واقع ابزاری مناسب برای تبلیغات و ترویج برند شخصی یا تجاری محسوب می شود. در تولید ساک های دستی کاغذی از روبان و بند به منظور قابلیت حمل استفاده می شود.

مزایای انواع چاپ ساک خرید کاغذی:

  • چاپ ساک دستی کاغذی با کاغذ کرافت: از مزایای جنس کاغذ کرافت می توان به بافت و طرح آن اشاره کرد زیرا نوعی کاغذ بازیافتی با بافت خاص، زیبا و هنری است. همچنین چاپ این نوع ساک خرید با کاغذ کرافت در گرم های پایین مقرون به صرف تر می باشد.
  • چاپ ساک دستی کاغذی با  کاغذ تحریر: مدل های ساک خرید تولید شده با کاغذ تحریر جزو ارزان ترین مدل ها می باشند و معمولاً در ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین مصرف این نوع ساک های خرید در روسری فروش ها، نوشت افزار ها و… است.

بطور کلی از روکش های سلفونی در چاپ ساک های دستی کاغذی استفاده می شود؛ زیرا باعث افزایش مقاومت و سختی در مقابل پاره شدن، ترکیدگی ناشی از اقلام داخل آن می شود. همچنین زیبایی بیشتری نسبت به حالت اولیه پیدا می کند و مانع خیس شدن آن با مایعات مختلف می شود.

ارتباط با واحد سفارشات استودیو طراحی و چاپ آوا

ارتباط مستقیم با کارشناسان آوا به منظور ثبت سفارشات درخواستی شما

×

×