بهترین راه برای جهانی شدن کسب و کار شما

بهترین راه برای جهانی شدن کسب و کار شما

دنیای تجارت به سرعت در حال تغییر است و فرصت های جدیدی برای کسب و کارها در سرتاسر جهان به وجود می آید. با اقتصاد امروز، بسیاری از شرکت ها با گسترش بین المللی خود را برای افزودن بازارهای جدید و افزایش پایگاه مشتریان خود وفق داده اند. این هم مزایا و هم چالش هایی دارد. هنگام ورود به قلمرو خارجی، مقررات منحصر به فرد و ترجیحات مشتری در هر کشور وجود دارد. در این مقاله به بررسی چند کار می پردازیم که باید انجام دهید تا کسب و کار خود را جهانی کنید.

بهترین راه برای جهانی شدن کسب و کار شما:

  • مخاطبان هدف خود را بشناسید و با رقبا کنار بیایید:

شما باید مخاطب خود را درک کنید. درک خواسته ها و نیازهای خریداران بالقوه برای ایجاد کمپین های جذاب و ایجاد هویت برند هیجان انگیز برای موفقیت در یک منطقه جدید ضروری است. هنگام انتخاب محصولاتی که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد، مطمئن شوید که آنها با آنچه مردم به دنبال آنلاین و آفلاین هستند مطابقت دارند. ردیابی تبلیغات رقبای خود یک راه عالی برای ماندن در صدر آخرین روندهای صنعت شما است. همچنین می‌توانید از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر استفاده کنید تا نگاهی درونی به صحبت‌های مردم، احساسشان و کشف برندها یا محصولات مورد علاقه‌شان داشته باشید. شما باید کمی تحقیق کنید تا محصول خود را جذاب تر و بهتر از رقیب کنید. محصولاتی مشابه محصولاتی که در حال حاضر فروخته می شوند و نحوه مقایسه آنها با بسته بندی و لحن بازاریابی محصولات شما را تجزیه و تحلیل کنید. لیستی از رقبای اصلی که همین محصولات یا خدمات را ارائه می دهند و نقاط قوت و ضعف آنها تهیه کنید، سپس ببینید از چه روش های تبلیغاتی برای این صنعت خاص استفاده می کنند. نگاه کردن به کالاهای خود و کالاهای موجود در فروشگاه‌های آجر و ملات سنتی ضروری است، زیرا می‌تواند به ایده ‌های نوآورانه برای دستیابی به مخاطبان و افزایش فروش منجر شود.

  • یک استراتژی ارتباطی قوی بسازید:

فناوری این امکان را برای مشتریان شما فراهم کرده است که محصولات را به صورت آنلاین خریداری کرده و آنها را در هر نقطه از جهان تحویل دهند. این برای فروشنده چالش برانگیز است. فرض کنید یک صاحب فروشگاه آنلاین یک بازار خارجی را هدف قرار داده است، ممکن است متوجه شوند که چگونه می توانند اطلاعات محصول خود را بهتر منتقل کنند بدون اینکه مشتریان از زبان ناآشنا دلسرد یا سردرگم شوند. بومی سازی وب سایت به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه خریداران بالقوه می توانند آنچه را که شما ارائه می دهید بدون توجه به اینکه در کجای جهان زندگی می کنند، ببینند. اگر با موانع زبانی دست و پنجه نرم می کنید، پلتفرم های آنلاینی وجود دارد که به شما کمک می کند زبان خارجی را سریع یاد بگیرید.

زبان خارجی برای بسیاری از شرکت ها سطحی از پیچیدگی را به کسب و کار و محل کار شما اضافه می کند. زمانی که شما هر روز با کارکنان خود صحبت نمی کنید و از سطح تسلط آنها مطمئن نیستید، دانستن اینکه چقدر یا چه نوع آموزش باید ارائه شود دشوار است. برای کارفرمایان ممکن است عاقلانه باشد که یک آژانس خارجی استخدام کنند که بتواند مهارت زبان خارجی کارمندان را تعیین کند و در صورت لزوم دستورالعمل های مناسب را ارائه دهد.

  • روی موفقیت مشتری کار کنید:

برخی از مشتریان حاضرند برای ارائه خدمات بهتر هزینه بیشتری بپردازند. کسب و کار شما باید رضایت مشتری عالی را تضمین کند، بنابراین شما باید سطح بالایی از CS را حفظ کنید، مهم نیست در چه کشوری هستند! مشتریان سایت شما را بدون خرید ترک می کنند زیرا به اندازه کافی راحت نبود یا به زبانی که آنها می فهمند نبود. اما اگر نتوانید به زبان مادری مشتری صحبت کنید چه؟ ساده ترین راه پاسخ دادن به صورت مکتوب است. یک ایمیل جداگانه برای هر منطقه ایجاد کنید و الگوهای پیامی را که به هر زبان احتمالی نوشته شده است آماده کنید، تا در صورت نیاز با پاسخ به سوالات رایج آماده باشند.

وب سایت ها باید به طور مرتب به روز شوند. این تضمین می‌کند که محصولات جدید اضافه می‌شوند، محصولات قدیمی حذف می‌شوند، قیمت‌ها به‌روز نگه داشته می‌شوند و سایر اطلاعات مربوط به ما تغییر می‌کند. اگر وب‌سایت شما برای خدمت به کشورها و زبان‌های مخاطب هدف شما ترجمه شده باشد، سطحی از پیچیدگی را به به‌روزرسانی می‌افزاید. برای مدیریت سایت تجارت الکترونیک خود به پرسنل یا پشتیبانی فروشنده کافی نیاز دارید.

  • کیفیت تحویل کالا مهم است:

اگر صاحب کسب ‌و کار هستید و می‌خواهید با استفاده از خدمات انبار ایالات متحده مؤثرترین روش حمل و نقل و انجام را برای تجارت خود داشته باشید، شرکت‌هایی مانند Sellerise وجود دارند که متناسب با نیازهای شما هستند. با استفاده از ارائه دهندگان خدمات مانند Sellerise، حمل و نقل و ذخیره سازی شما با یک کلیک ساده مدیریت می شود. تصور کنید وقتی بسته خود را دیر دریافت می کنند، هرگز به شکایات مشتریان رسیدگی نکنید زیرا در حین حمل و نقل گم شده است. تصور کنید اگر مجبور نباشید مشکلات مربوط به حمل و نقل از خارج از کشور را مدیریت کنید، چقدر زمان آزاد خواهید کرد؟

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

×

×