اعتبار برند و طراحی بسته بندی

اعتبار برند و طراحی بسته بندی

فقط یک لحظه طول می کشد. یک مشتری بسته محصول، وب ‌سایت، شاید یک پست شما را می ‌بیند و بلافاصله بر اساس همان تجربه، برند شما را قضاوت می‌کند. این یک قضاوت آنی می تواند منجر به از دست دادن اعتبار شود. تمام ساعت ها و پول سرمایه گذاری شده برای تولید محصول هدر می رود. این یک واقعیت تجاری است. توجه داشته باشید، وقتی نام تجاری شما نا شناخته است، تصاویر اولین معرفی محصول به مشتری است.

چرا اعتبار برند و طراحی بسته بندی بسیار مهم است؟

برداشت های ما به صورت بصری تحریک می شوند. وقتی نام تجاری شما ناشناخته است، تصاویر اولین معرفی محصول به مشتری است. یک بسته غیرحرفه ای می تواند محصول شما را سریعتر از آنچه که برای توسعه آن لازم است در بازار شکست دهد.

ایجاد بسته بندی مناسب و پشتیبانی بازاریابی به اندازه خود محصول مهم است. از بسیاری جهات، ساختن بهترین تصویر برند مهمتر از محصول است زیرا تأثیر برند اعتبار برند شما را در بازار تأیید می کند. این امر روز به روز توسط برندهای لوکسی مانند کوچ ثابت می شود. برای وفاداران، کوچ یک نماد وضعیت است و قیمت هرگز زیر سوال نمی رود. یک نام تجاری عالی می تواند بیش از محصولی که نشان می دهد ارزش داشته باشد.

یک نام تجاری عالی می تواند بیش از محصولی که نشان می دهد ارزش داشته باشد. ترجیحات برند خود را در نظر بگیرید و چگونه بر عادات خرید شما تأثیر می گذارد. برخی از مصرف کنندگان حتی یک رقیب را امتحان نمی کنند زیرا ترجیح آنها آنقدر قوی است که قیمت را در تصمیم خرید خود در نظر نمی گیرند. سپس در نظر بگیرید که چگونه برخی از محصولات به دلیل استخدام یک سلبریتی برای تأیید، استفاده از آن، پوشیدن آن، رانندگی آن، تأثیر خود را افزایش می دهند.

اعتبار برند فراتر از یک محصول واحد ارزش دارد. ایجاد و تغذیه این تأثیر برای موفقیت و طول عمر تجارت بسیار مهم است. جلوه‌های بصری برای مصرف‌کننده برجسته‌تر است و در مقایسه با تمام عناصری که بر اعتبار تأثیر می‌گذارند، به راحتی مورد توجه قرار می‌گیرند که شامل 4 مورد سازنده اعتبار برند می باشد:

  • تصویر برند: از طریق بسته بندی و بازاریابی، با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
  • کیفیت محصول: محصول شما، چقدر خوب عمل می کند و نتایج مورد انتظار را ارائه می دهد.
  • خدمات مشتری: عملکرد محصول، گارانتی، پاسخ به مشتریان.
  • روابط عمومی: برداشت ها و تاییدات اجتماعی می توانند به سرعت یک برند بسازند یا آن را به صورت کامل از بین ببرند.

جالب است بدانید، زمان آنلاین مصرف کنندگان در سال گذشته از 44 دقیقه در روز در سال 2011 به 155 دقیقه در روز در سال 2021 افزایش یافته است و این می تواند معانی بسیاری داشته باشد. اطلاعات موجود در فضای مجازی حیرت آور است. رسانه های اجتماعی به اندازه توصیه یک دوست تأثیرگذار شده اند. زمانی که یک مصرف کننده به فروشگاه مراجعه می کند یا با یک خرده فروش تماس می گیرد، 60٪ از مسیر را از طریق فرآیند خرید طی کرده است و حضور آنلاین شما را به اندازه بسته شما حیاتی می کند.

عدم مشاهده آنلاین مانند پاک کردن نام تجاری شما از بازار است و این یعنی فاجعه بزرگ!

برای شکوفایی برند شما، استراتژی آنلاین تصاویر و محتوا باید اولویت باشد. صرف نظر از اینکه بودجه شما به شما اجازه می دهد تا یک متخصص خارجی را استخدام کنید یا خیر – شخصی از برند باید زمان زیادی را برای مدیریت محتوا ، هدایت سرپرستی و برنامه ریزی صرف کند. این شامل هر چیزی از وبلاگ نویسی و پست های رایگان گرفته تا قرار گرفتن در معرض پول است.

تصویر و لحن برند باید در همه رسانه ها سازگار باشد. بسته بندی و POP به وب سایت و رسانه های اجتماعی. از آنجایی که لوگو و بسته اولین گرافیک مورد نیاز هستند، به الگوی برند برای گرافیک های بعدی تبدیل می شوند. داشتن راهنمای سبک نوشتاری که استفاده از لوگو، رنگ‌ ها، فونت‌ ها و الگوی طراحی را پوشش می‌دهد، قوانینی را برای هماهنگی لحن بصری و محتوا ارائه می‌کند. به یاد داشته باشید ثبات، کلید شناخت قوی برند است و تکرار باعث شناخت می شود. شما قبل از مصرف کننده از ظاهر خود خسته خواهید شد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

×

×