نکاتی برای مقیاس بندی بازاریابی شما

نکاتی برای مقیاس بندی بازاریابی شما

هر کسب ‌و کاری در عملکرد یک پلاتو را تجربه خواهد کرد. فروش ممکن است کاهش یابد و صاحبان کسب و کار ممکن است احساس کنند که در رکود هستند. این فقط یک مرحله طبیعی در رشد کسب  و کار است. یکی از رایج‌ترین دلایل این اتفاق این است که یک کسب‌ و کار ممکن است از استراتژی بازاریابی اصلی خود پیشی گرفته باشد. خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که تقریباً هر استراتژی بازاریابی را می‌توان متناسب با اندازه و نیازهای کسب‌ و کار مقیاس‌بندی کرد.

نکاتی برای مقیاس بندی بازاریابی شما:

یکی از موثرترین راه ‌ها برای مقیاس ‌بندی استراتژی بازاریابی، شروع به جستجوی راه ‌های بیشتر برای تعامل با مشتریان بالقوه است. در دنیای دیجیتال امروزی، روش های مختلفی برای دستیابی به مشتریان وجود دارد. هر کدام از این روش ها نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا چند راه مختلف برای دستیابی به مشتریان بالقوه و شرح مختصری از مزایا و معایب آنها آورده شده است. پس با ما همراه باشید:

  • رسانه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی یک پلت فرم بازاریابی کاملا ضروری برای هر کسب و کار، دیجیتال یا فیزیکی است. چند دلیل مختلف برای قدرت رسانه های اجتماعی وجود دارد. اولاً، رسانه‌های اجتماعی پایگاه کاربری گسترده‌ای دارند که کسب‌وکار شما می‌تواند با آن تعامل داشته باشد. فیس بوک به تنهایی دارای میلیاردها کاربر در سراسر جهان است و این امر باعث می شود یک تجارت برای افراد جدید به راحتی بازاریابی کند. دوم اینکه رسانه های اجتماعی یکی از تنها روش های بازاریابی است که امکان ارتباط دو طرفه با مصرف کنندگان را فراهم می کند. یک کسب و کار می تواند یک محصول را در رسانه های اجتماعی بازاریابی کند و افراد می توانند مستقیماً به شرکت پاسخ دهند. و در نهایت، رسانه های اجتماعی رایگان و آسان برای استفاده هستند. شرکت شما می تواند یک حساب کاربری رایگان در هر سایت رسانه اجتماعی ایجاد کند و شروع به افزایش مخاطب کند.

  • کمپین های بازاریابی ایمیلی:

مپین های بازاریابی ایمیلی یک روش آزمایش شده و واقعی برای بازاریابی دیجیتال هستند. مزیت اصلی کمپین های بازاریابی ایمیلی این است که آنها به طور باورنکردنی مستقیم هستند. اگر ایمیل‌ها و اطلاعات جمعیتی یک گروه را دارید، می‌توانید به طور مستقیم و منحصر به فرد برای آن‌ها بازاریابی کنید. با این حال، یک اخطار برای این روش وجود دارد. قبل از اینکه بتوانید از کمپین های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، مصرف کننده باید با کمال میل به شما راهی برای تماس با آنها داده باشد.

  • وبسایت های جمع آوری داده:

وب ‌سایت‌های جمع‌آوری‌کننده، سایت‌های اینترنتی هستند که داده‌ها و اطلاعات را از سراسر وب جمع‌آوری می‌کنند و همه آن‌ها را در یک مکان با قابلیت پیمایش آسان ذخیره می‌کنند. وب‌سایت‌های جمع‌آوری کننده برای انواع علایق و موقعیت‌ها از جمله فناوری، مد، تناسب اندام، موسیقی و غیره وجود دارد. ثبت نام برای ذخیره وب سایت و محتوای شرکت شما در یک تجمیع کننده می تواند به مشتریان بالقوه جدید کمک کند تا شرکت شما را کشف کنند.

  • توسعه فرهنگ محیط کاری قوی:

فرهنگ قوی در محل کار مزایای متعددی برای کسب و کارها دارد. یک فرهنگ خوب در محل کار نه تنها می تواند سطوح بالاتری از بهره وری را ارتقا دهد، بلکه می تواند آگاهی و شناخته شدن برند شرکت را نیز افزایش دهد. مصرف کنندگان مسئولیت پذیر برای حمایت از شرکت هایی که با کارمندان خود به خوبی رفتار می کنند و فعالانه در جنبش هایی که به آنها اهمیت می دهند درگیر هستند، تلاش می کنند. به عنوان مثال، مشتریان آگاه از محیط زیست از شرکت هایی حمایت می کنند که سهم خود را برای حفاظت از محیط زیست انجام می دهند. عاقلانه است که یک برنامه توسعه رهبری ایجاد کنیم که هدف آن آگاه سازی افراد در موقعیت های رهبری در مورد چگونگی ترویج فرهنگ خوب در محل کار باشد.

  • بهینه سازی وب سایت و سئوی پیشرفته:

بهینه سازی سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو نیز برای شرکت هایی که به دنبال افزایش تلاش های بازاریابی خود هستند، بسیار مهم است. بهینه سازی برای موتورهای جستجو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما است تا به صورت ارگانیک در نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شود. این به بهبود تلاش‌های بازاریابی شما کمک زیادی می‌کند، زیرا سه تا پنج لینک برتر در صفحه نتایج Google ترافیک بسیار بسیار بیشتری نسبت به پنج تا هفت پایینی دارند. بهینه سازی سایت همچنین به بهبود تجربه کاربری شما کمک می کند، به این معنی که مشتریان احتمالاً به وب سایت باز خواهند گشت. بهینه‌سازی سایت این کار را با پیش‌بینی نیازهای کاربر و برآورده کردن آن‌ها بدون نیاز کاربر به بیان این نیازها انجام می‌دهد. به عنوان مثال، شرکتی که تعداد زیادی محصول را ارسال می کند، ممکن است اجرای یک API حمل و نقل USPS را برای ساده کردن فرآیند حمل و نقل و رفع نیازهای مصرف کننده آسان تر در نظر بگیرد.

  • وب سایت سازگار با موبایل:

یک وب سایت سازگار با موبایل نیز برای اهداف بازاریابی بسیار مهم است. اکثر ترافیک ارگانیک از اینترنت از دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه و تبلت ها می آید. توجه به این کاربران تلفن همراه بسیار مهم است زیرا بعید است از سایتی بازدید کنند که برای مشاهده موبایل بهینه نشده است. حتی گوگل با رتبه‌بندی وب‌سایت‌های سازگار با موبایل بالاتر از همتایان غیر پاسخگو خود، رویکرد اول به موبایل را در پیش گرفته است.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

×

×